Zoek een opdracht

login of registreer alsjeblieft om op deze opdracht te reageren.
23 dec 2021

Overige Burger King case – groepsopdracht Nog geen ratings

BvdW

Opdracht omschrijving

De Burger King case is een groepsopdracht (we zijn met 3) waarin we gaan onderzoeken hoe de klant- en merkbeleving bij jonge gezinnen kan worden verbeterd.

De hoofdvraag van de opdracht is:
“Hoe kan Burger King de klant/merkbeleving bij jonge gezinnen verbeteren?”

er wordt naar het einresultaat toegewerkt met 3 deliverables waarbij steeds een deelvraag centraal staat:
1A: Welke trends en ontwikkelingen op het gebied van Customer Experience Management (CEM) zijn relevant voor Burger King als we kijken naar de wens om de klantbeleving van jonge gezinnen te verbeteren?
1B: In hoeverre is Burger King een sterk merk binnen de doelgroep jonge gezinnen?
1C: Wat is de rol van stakeholders bij het verbeteren van de klantbeleving van Burger King onder jonge gezinnen?

Er dient ook een Engelse pitch geschreven van 5 tot 7 minuten en er moeten grafieken gemaakt worden met Tableau. De data die hier gebruikt voor moet worden is al beschikbaar.

De opdracht is een herkansing. Er is dus een startdocument aanwezig + de bijbehorende feedback van de docent. De opdracht dient dus verbeterd te worden waarbij ook de feedback van de docent verwerkt wordt. Er is ook een volledige opdrachtomschrijving beschikbaar. Er is ook een beoordelingsformulier aanwezig waarop je kan zien aan de hand van welke indicatoren de opdracht beoordeeld zal worden.
Als laatste, voor het werken met Tableau is ook een aparte opdracht omschrijving + kennisclips beschikbaar over hoe je met Tableau te werk gaat (dit is grotendeels al gedaan en moet alleen nog verbeterd worden)

Studierichting: Communicatie

Status: Open

Label: Openbaar

1 Niveaus: HBO/bachelor. Type opdracht: Overige. Opdracht tags: er is dus al een startdocument met feedback aanwezig en Het is een herkansing. Vergoedingen: 500-1000.

508 total views, 1 today

Reageer op deze opdracht

Schaf een pakket aan om op opdrachten te kunnen reageren.